Komplette advokatfirmaeksperter tilbyder selvsagt at servicere kunder på alle adresser f.eks. i Brønderslev kommune. En fuldstændig gratis og super bundsolid advokattilbud fra 3advokattilbud.dk med super prisnedslag, som kommer jer til gode. Vi indestår for, at alle vore tilknyttede selskaber respekterer kundernes forventninger og giver service i topklasse, og vores personale gennemgår naturligvis 3 tilbud billig advokat i forhold til den stillede opgave.

Find 3 advokattilbud 100% gratis

Mere vejledning om vejledning: DOJ vil ikke håndhæve "ukorrekte" agenturets vejledningsdokumenter
I november udstedte advokat-generalforsamlingen et memorandum, der forbyder DOJ fra at udstede bestemmelser forklædt som vejledning.

Mapper med etiketten Regler og retningslinjer
Nu har DOJ taget forbudet et skridt videre. Den vil ikke længere stole på vejledning udstedt af andre agenturer, når der træffes civilretlige handlinger. Memorandummet har gjort det regulerede samfund og NGO-samfundet sat op og tager varsel.

Jeg er sympatisk over for de bekymringer, der er rejst i sessionens memo. Jeg hader omgåelse af meddelelse og kommentere regulering af vejledning. Men som jeg bemærkede, da notatet blev frigivet, er problemet med vejledningsdokumenter ikke, hvordan de udarbejdes. det er hvordan de implementeres.
For eksempel hedder det nye memorandum, at:
Afdelingen kan fortsætte med at bruge agenturets vejledningsdokumenter til rette formål i sådanne tilfælde. Nogle vejledningsdokumenter forklarer eller forklarer f.eks. Lovlige mandater fra eksisterende vedtægter eller bestemmelser.
Nå, men i første omgang, hvem bestemmer, om et vejledende dokument "blot forklarer eller omskriver lovlige mandater" eller om det i stedet "forpligter sig til at skabe rettigheder eller forpligtelser, der er bindende for personer eller enheder udenfor forvaltningsafdelingen"?